Органик е цветът на 2019 година​

„Оргахим“ избра Органик нюанс на зеленото за цвят на 2019 г. За четвърта поредна година компанията определя цвят и тенденция, която ще повлияе върху предпочитанията в интериорния дизайн и архитектурата през следващите 12 месеца. Церемонията се състоя в Амфитеатъра на х-л „Арена ди Сердика“ в София и събра на едно място водещи интериорни дизайнери, колористи, архитекти и експерти в строителния бранш. 

Органик се наложи заради универсалността на нюанса и факта, че дългото му съзерцаване успокоява психиката и носи равновесие и хармония, каза Маркетинг мениджърът на „Оргахим“ Емил Кунчев. „Той е част от основните цветове на природата и дава представата ни за чиста среда, чиста храна, обновяване, мъдрост, равновесие. Щастлив съм, че избрахме цвят, който носи живот“, подчерта Емил Кунчев.

От психологична гледна точка цветът Органик бележи функцията „усещане“ (функцията на действителното). „Нюансът е мек, успокояващ, а добавянето на бяло и бежово в зеленото му придава пастелност и усещане за чистота и преходност“, коментира доц. д-р Албена Павлова от Нов български университет.

„Точно този нюанс на зеленото и съдържащото се в него бяло, добавя различни носталгични нюанси и изразява желание за връщане към корените и традициите. Зеленото носи свобода и промяна, но в цвета Органик те са овладени, толерантни и в известна степен невинни, благодарение на бялото“, подчерта арх. Емил Мечикян.

Носталгията към миналото вече бележи различни сфери от живота ни – интериор, продукти, мода, изкуство, храна. „Тази носталгия съвсем естествено наложи винтидж модата – завърнаха се характерните форми и пастелните цветни гами от онези години, разбира се в нов контекст и прочит“, коментира интериорният дизайнер Ирина Иванова от INTRO Design Studio. Според нея интериорът на 2019 ще е модерен, еклектичен и бохемски. „Емоциите, които предизвиква Цвета на 2019 ще помогнат да се вгледаме по-добре в себе си, да се чувстваме свободни и да намираме по-лесно баланса“, категорична бе Ирина Иванова.

 „Цвят на годината“ е платформа, която дава погледа на професионалната гилдия към възможностите за работа с цветовете. Инициативата на „Оргахим“ се провежда за 4-та поредна година със съдействието на Националната платформа за интериорен и продуктов дизайн „ДИБЛА“. Определянето на модния за България цвят задава локален тренд и подпомага потребителите в избора на бои и материали за декорация. Тази година компанията подходи по-нетрадиционно, като подреди пъзела на „Цвета на 2019-та“ заедно с гостите си и ги изненада със специално създаден за вечерта Органик коктейл на барман Иван Каров.

Този сайт използва модули за „бисквитки/ cookies“

Ние ги използваме, за да персонализираме съдържанието, да се свързваме със социалните мрежи и за да знаем колко хора ни посещават и от какво се интересуват. Ние споделяме информация за използването на нашия сайт също така и с нашите партньори от социалните медии, рекламата и анализите, които могат да ги комбинират с друга информация, която Вие предоставяте или която е била събрана в резултат от използването на нашия уебсайт.Политика за поверителност